זוכה לגיבוי רב: נתניהו הורה על סגירת אל-ג'זירה בישראל

איתי גדסי No Comments on זוכה לגיבוי רב: נתניהו הורה על סגירת אל-ג'זירה בישראל

רה"מ נתניהו שוחח כעת עם יו"ר הקואליציה אופיר כץ וביקש לוודא שהחוק לסגירת אלג'זירה בישראל יובא היום לכנסת ויעבור בקריאה שניה ושלישית. לדברי פרשנים, ההחלטה של נתניהו לסגור את אל-ג'זירה קשורה ישירות למבוי הסתום במו"מ מול חמאס ולכעס העצום בישראל על הקטארים

אל ג'זירה עיתונות משרדים צילום: פלאש 90
18:18
30.04.24
צבי טסלר No Comments on מנוחת אמת ושלווה: בשורה משמעותית לתושבי טלז-סטון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה נתניהו שוחח כעת עם יו״ר הקואליציה אופיר כץ וביקש לוודא שהחוק לסגירת אל ג׳זירה בישראל יאושר הערב בכנסת בקריאה שנייה ושלישית. החוק החדש מקנה לראש הממשלה את הסמכות לסגור את שידורי הערוץ בישראל.

ככל הנראה, הצעד המשמעותי שכבר חודשים ארוכים לא ברור מדוע הוא נתקע, מגיע מאחר שישראל חשה אכזבה עמוקה מתפקודה של קטאר במשא ומתן עם חמאס. והטענות כי היא משמשת כמתווך בלתי הוגן בין ישראל לארגון הטרור הרצחני חמאס. בכיר בחמאס אומר כי אין התקדמות במו"מ מכיוון שאין הסכמות בנוגע לחזרת עזתים לצפון הרצועה.

עקב זאת, נראה כי בישראל החליטו להוריד את הכפפות מול אל ג'זירה, מסיעת הליכוד נמסר כי לאחר אישור החוק, ראש הממשלה נתניהו יפעל מיידית לסגירת אל ג׳זירה בהתאם לנוהל שנקבע בחוק.

סיעת הימין הממלכתי בראשות גדעון סער תתמוך באישור החוק לסגירת אל ג׳זירה בקריאה שנייה ושלישית לאחר שהתקבלו הדרישות שלה לנוסח החוק.

יו״ר סיעת הימין הממלכתי, ח״כ זאב אלקין: ״מברכים על השלמת החקיקה לסגירת אל ג׳זירה, אסור לאפשר לגוף המפיץ תעמולה אנטי ישראלית בוטה לשדר מתוך ישראל. אני שמח שהקואליציה קיבלה את הדרישות שלנו לשינוי נוסח החוק. נתמוך בנוסח הנוכחי כאשר יגיע למליאה. חבל שראש הממשלה עיכב בתחילת המלחמה את סגירת הערוץ, ואנחנו מקווים שלאחר אישור החוק החדש התהליך של הסגירה יעשה לאלתר״.

לפני דקות אחדות, דיווח בערוץ אל-ג'זירה הקטארי חשף כי הפגישה בקהיר של המתווכות עם המשלחת הישראלית – לא הובילה לשום דבר חדש בדרך להשגת הפסקת אש. המשלחת הישראלית העלתה שוב הצעה לחזרה הדרגתית של חלק מהעקורים מדרום רצועת עזה לצפונה – עד כ-60 אלף עקורים, 2,000 בלבד ביום, שבועיים לאחר תחילת ההסכם.



0 תגובות